Jdi na obsah Jdi na menu
 

CVIČENÍ PO PORODU

KURZ POPORODNÍHO CVIČENÍ

pro maminky po ukončeném šestinedělí, které pravidelně NEnavštěvovaly lekce cvičení pro těhotné. Kurz s max. počtem 6 žen v době trvání 10 týdnů (1 hod./týden).


CVIČENÍ PO PORODU

pro maminky po ukončeném šestinedělí, které pravidelně chodily na lekce cvičení pro těhotné, či které již absolvovaly výše uvedený kurz. Pro zachování maximálně individuálního přístupu omezení kapacity na 6 žen.

Možnost individuálních hodin, vhodné především u žen s diastázou.


Kdy:

KURZ POPORODNÍHO CVIČENÍ - pondělí v 17:15 hod.

CVIČENÍ PO PORODU – úterý, čtvrtek (středa) v 17:15 hod.

Přihlášení:

KURZ POPORODNÍHO CVIČENÍ – na tel. č. 777 633 490

CVIČENÍ PO PORODU - rezervační systém – odkaz zde  

article preview

Poporodního cvičení je určeno maminkám po ukončeném šestinedělí cca do 12 měsíců od porodu. 

Při těchto hodinách se zaměřujeme na aktivaci a posílení HSSP (hluboký stabilizační systém páteře), který je důležitý pro dobré držení tělaposílení břišních svalůsvalů pánevního dna a nejhlouběji uložených svalů podél páteře. Při osvojení si techniky zapojení středu těla postupně dochází ke zpevnění břišní stěny, která tvoří důležitou oporu bederní páteře. (Z toho vyplývá, že ochablá břišní stěna není jen problémem estetickým!) Následuje zlepšení vadného držení těla a tím zmírnění bolestí zad.

Mnohé ženy se po porodu snaží dostat své břicho do původní kondice klasickými cviky, které ovšem často mívají opačný efekt. Vzhled břicha, především při diastáze (rozestupu) břišních svalů, se může při nesprávném posilování této oblasti dokonce zhoršit. Na kurzech cvičení po porodu se ženy naučí správně a efektivně posilovat břišní svaly tak, aby jejich snažení přineslo kýžené výsledky.

Cvičení není ale zaměřeno pouze na oblast břicha, posilujeme zde všechny svalové partie, které mají tendenci k ochabování (hýžďový sval, fixátory lopatek apod.) a naopak protahujeme ty, které mají tendenci zkracovat se nejen sedavým způsobem života a tím vyrovnat vzniklé disbalance. Jedná se o tzv. funkční přístup ke cvičení, který respektuje optimální fungování těla jako celku.

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 


Facebook


Mail list


Statistiky

Online: 7
Celkem: 12955
Měsíc: 2249
Den: 75